v PENTING:
Selepas pembayaran, wajib menghantar PRINT SKRIN bukti pembayaran samada
melalui online banking, cash deposit machine atau melalui kaunter.
v Jika anda menggunakan mesin cash deposit atau
anda membayar di kaunter bank, SILA
SCAN ATAU MMS gambar resit pembayaran kepada kami. No telefon akan kami beri
semasa menghantar invoice.
v
Jangan
lupa, lepas sahaja membuat bayaran, memberitahu kami semula untuk membuat pengesahan atas pembayaran anda!! Kegagalan
anda untuk tidak mengesahkan pembayaran, membuatkan kami TIDAK DAPAT PROSES untuk pengeposan barang! Jadi, bukan
salah kami jika anda tidak mendapat barang dalam tempoh yang sepatutnya.
v
Kami
akan memberi anda Tracking Number pada email atau meletakkannya di website,
selepas pengeposan dibuat. Jika tiba-tiba barang yang anda order tiada , kami BERHAK mengembalikan duit anda semula atau menukar item
dengan persetujuan kedua belah pihak.
PENUKARAN ITEM
- Penukaran item/barang hanya boleh dibuat jika barang anda:
· rosak ( kotor, koyak)
· pihak kami tersalah pos barang
- Kos pengeposan adalah di bawah tanggungjawab kami bagi situasi di atas sahaja, jika sebaliknya adalah tanggungjawab pembeli sendiri
- Tempoh untuk penukaran adalah selama 7hari selepas penerimaan item.
SELEPAS MENDAPAT TRACKING NO
- Pembeli online harus mengetahui risiko item yang dipos berkemungkinan hilang atau rosak disebabkan kecuaian pihak Pos Malaysia. Dalam situasi ini ianya bukan lagi di bawah tanggungjawab kami,sebaliknya di bawah tanggungjawab pembeli dan Pos Malaysia
No comments:
Post a Comment